söndag 27 februari 2011

Publikfavorit i Scandinavium


Årets agilityuppvisningar på Göteborg Horse Show i Scandinavium är nu över. Åhh jesus vad man redan längtar till nästa år.

Egon gjorde i år sin debut inne på Scandnavium och det med bravur. Han charmade publiken med sina avstickare så att dom tjöt av skratt. Jag är riktigt nöjd och stolt över min lilla prins som skötte sig över förväntan på denna stora arena.

Igår blev vi intervjuade av en journalist från GT Expressen. Jag trodde att det skulle bli en lite notis i dagens tidning men när jag inhadlat min på Pressbyrån fick jag se att det var en hel sida. Fina bilder och bra skrivet =). Denna ska nu klippas ut och ramas in vill jag lova. Ett ex ska skickas till bästa morfar och ett ex får åka till Tant Uppfödare Annica. Mamma ska även ta med ett till jobbet för att kunna visa upp hur duktiga vi är =).
http://gt.expressen.se/nyheter/1.2346585/publikfavoriten
Klicka på länken för att läsa artikeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar