måndag 8 mars 2010

Tillbaka från de döda

Efter ett långt uppehåll är vi nu tillbaka =)

Jag har legat på latsidan med bloggandet kan man ju lungt säga. Men efter gliringar från lite olika håll så inser jag att jag nog får skärpa mig. Eller vad säger du Elin? =P

Vad har hänt nu då? Ja, en hel del faktiskt. Vi spenderade en helg tillsammans med Adessogänget. En väldigt trevlig helg med träning, skratt, god mat och annat som hör till.

Egon och jag har även varit på vår första Jennyträning. Han gjorde riktigt bra ifrån sig, eller man kanske ska säga vi =). Ska försöka lägga ut lite filmer som Elin så snällt har skicka till oss. Vi fick läxa innan vi gick hem så nu har vi att träna på.

Egon har lärt sig ett nytt trick! "Hopp i baljan" heter det. Inte särskilt komplicerat faktiskt. Det hela började med att jag och Hanna var på Ica Maxi och handlade. Hanna hittade en käck diskbalja och jag ville ju inte vara sämre så jag köpte en likadan. Det hela går iaf ut på att lilla Ägget ska hoppa i baljan och stanna där. Riktigt skoj tycker han att det är.

Sen har vi haft underbara långpromenader med våra vänner, lek och bus och maaaaaaaaaaaassor med mys. Egon älskar alla, Lisa är mindre nöjd!

1 kommentar:

  1. Vilken comeback - Egon älskar ALLA och gillar att hävisas till diskbalja i sannolikt gräll neofärg.

    Ägget är löst!
    Ägget! Ägget! Ägget!

    (jag bara tränar in hans nyaste nickname)

    SvaraRadera