fredag 4 september 2009

Om alla gör det får väl jag också börja...?

Jaha! Då var man här i bloggträsket. Kan bli ganska kul men man kanske inte ska förvänta sig några under. Hur som helst kommer detta förhoppningsvis användas som en träningsdagbok för hundarna. Men vem vet? Det kanske dyker upp nått annat spännande här med.
Spenderar just nu min fredagskväll på Lars jobb.
Konstigt att jag jobbar övertid på min ledig dag...haha!
Hundarna har lattjat runt här inne på lagret och jagat tejpbollar.
Egon gav alla ett gott skratt när han slirade runt på det hala lagergolvet.
Ett under att han inte kraschade.
Dagen har bestått i ett besök hos frisören.
Färgade håret mörkt och klippte mig ca 15cm.
Skönt att fräscha upp sig inför hösten. Gick sedan en fantastiskt
härlig promenad i stormen. Hundarna skuttade runt
i skogen och jag kom på mig själv flera gånger med att småle åt mina
små älsklingar. Man undrar ibland vad som rör sig
i de små skallarna.
Hoppas på att vädret blir lite bättre imorgon. Inget kul med storm. =(

1 kommentar:

  1. Bra val Emma! :) Du är ju rena rama EmmaOfSweden ;)

    SvaraRadera