torsdag 27 maj 2010

Bättre sent än aldrig


Framsteg har vi gjort...matte är mycket stolt!


Ja, det här med att blogga är ju inte min starka sida. Får helt enkelt leva med att jag är sämst på att uppdatera. Men nu kommer det iaf.

Elinoch jag höll kurs förra helgen. Det var sista gången och våra elever var superduktiga. Det har varit så himla roligt att ha haft dem på kurs!

Efter kursen gick vi en lite promenad och sedan körde vi en bana som jag hade byggt till våra kursare. Starten var inte helt lätt och jag och Elin stog och kliade oss i huvudet ett bra tag innan vi kom fram till vad som skulle bli bäst. På filmen ser det ut som att det är en vanlig raksträcka men hinder nummer två står ungefär 1,5m in mot banan. Puhhh!

När jag väl fick till starten flöt banan på hur bra som helst. Är verkligen supernöjd med träningen och Egon var som vanligt Världens Bästa Egon!!

1 kommentar: