torsdag 6 maj 2010

Flitens lampa lyser





Träna, träna och åter träna. Vad vi älskar detta jag och Ägget!

Jag har precis kommit hem från en mysig kväll hos Sonja. Grym träning, god mat och trevligt sällskap.

Träningen idag gick riktigt bra. Vi körde svåra svängar och byten och jag börjar nu kunna köra Egon på ett bra sätt. Han har tajta svängar och följer mina byten jättebra. Nöjdare än idag har jag nog inte varit på länge och vi fick beröm och guldstjärna från våra träningskompisar. Det är guld värt ska ni veta =)

Vi var även uppe på klubben tillsammans med Cecilia och Sheltiegänget förra veckan. Filmerna är från den kvällen.

Det känns verkligen som att Egon har tagit ännu ett stort steg i utveckligen och man ser tydliga framsteg. Han har även mognat i huvudet otroligt mycket och han har en bättre kroppskontroll. Nu ska vi visa framfötterna på tävlingsbanorna i sommar.

2 kommentarer: