onsdag 3 november 2010

Födelsedagskalas och grävlingsjakt

Den 28:e fyllde min älskade lilla Egon 2 år. Tänk vad tiden går fort. Ännu ett spännande år har passerat, huh!

Dagen firades i Borås med träning tillsammans med syster Komeda. Träningen gick riktigt bra och jag fick många bra tips från Anna, Tack! Egon fick även en pipis av Anna som han tokgillade. Den kommer dock ALDRIG in i lägenheten =).

I helgen åkte jag och Egon upp till Stockholm för att träffa Adessoklanen. Det blev en supertrevlig helg men god mat, gott sällskap och spännande aktiviteter. På lördagen jagades det grävling och syskon i olika åldrar och konstillationer fick leka och ha det gott. Roligast var att få träffa Gus och Bella med ägare =).

Söndagen bjöd på sightseeing på Vaxholm, supergod lunch och frisering av Egon. Halv fyra på morgonen landade jag och min älskade prins i Mölndal igen. Vi stöp i säng för ett par timmars sömn men många intryck på näthinnan. Vi sov riktigt gott kan jag tala om.

Tack Annica, Janne, Annsi, Jesper, Eva, Maria, Karolina och Emil för ännu en trevlig träff. Vi hoppas på en snart igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar