måndag 5 oktober 2009

Vuxenpoäng

Igår bakade jag kanelbullar för första gången utan min mamma. Duktigt Emma! Vuxenpoäng till mig. Sen skurade jag plåtarna och gallret i ungnen, vuxenpoäng till mig. Handlade skurmedel och annat vuxet, vuxenpoäng till mig. Gick en tvåtimmars promenad med hundarna och betraktade den vackra naturen, vuxenpoäng till mig.


Och sen ska Cecilia, som fyller 20 år idag, få lite vuxenpoäng. Nu kan du köpa på Systemet alldeles själv!! Vuxenpoäng och GRATTIS till dig min vän.

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till Egon och Emmas hovfotograf!! Och så översänder vi särskilt glada tröstande tillrop till Emma som tycks närma sig femtio med stormsteg - baka kanelbullar, skura plåtar... och galler... Jag ligger ljusår efter kan jag säga.
    /Annica

    SvaraRadera